audió ütemezéskezelő android alapú mobilokra

Audio Schedule Manager

Audio Schedule Manager

Miért készült?

2015. augusztus 15. - lacimol

A munkahelyen egy légterű irodában dolgozunk, ami hatékony a kommunikáció miatt, de bizonyos esetekben zavaró is lehet. Például az asztalon felejtett mobilok esetében. Én magam is gyakran felejtem vagy szándékosan hagyom a telefont az asztalon, ha a konyhába vagy megbeszélésre megyek. Ilyenkor - kitartó hívó fél esetén - percekig szólna a "What's going on in Brasil", ami egy remek nóta, de másoknak zavaró lehet :)

Gondoltam beállítom a telefonon, hogy híváskor csak 5-10 másodpercig zenéljen, utána kapcsoljon némára, de ezt a mai Androidos rendszerek nem tudják maguktól. Sajnos a szolgáltatók sem teszik az (amúgy teljesen felesleges) előre telepített programok közé az ilyen megoldásokat. Kerestem a Google Play-en, de ott olyan rossz a kereső (illetve annyi a letölthető szemét), hogy 5-10 program után abbahagytam a keresést és inkább írtam egyet magamnak. Ez 3 hónapja volt, de az eddigi tesztelések és használat után gondoltam megosztom másokkal is, hátha nektek is használható valamire.

Audió ütemezéskezelő

A bejegyzés trackback címe:

https://audioschedulemanager.blog.hu/api/trackback/id/tr247708116
süti beállítások módosítása