Alap esetben az Audió ütemezéskezelőben létrehozott időzített feladatok egy adott művelete minden beérkező eseményre végrehajtódik, azaz például egy éjszakai némítás során minden hívást lenémít. Vannak azonban speciális esetek vagy különleges személyek akiknek a hívását kiemelten kezelnénk (pl: közeli hozzátartozók).
Eddig az alkalmazás csak a Blacklist jellegű szűréseket tudta elvégezni, de az 1.1.1-es verziótól választható a kivételek típusa, így megadható Whitelist is. A kettő közti különbség röviden: A Blacklist a listán lévőket szűri ki, a Whitelist pedig kizárólag a listán lévőket használja. Így ha azt szeretnénk, hogy mindenkire némítson a telefon, de a listán lévőkre ne, akkor a Blacklist típusú kivételeket kell használnunk (ez az alapértelmezett). Ha kiemelnénk egy személyt, hogy az ő hívásakor mindig maximum hangerőn csörögjön (pl: fontos ügyfél), akkor a Whitelist-et kell használnunk.
A kivétellisták lehetnek egyediek, amik csak az adott feladaton belül használhatók és közös listák, amelyeket bármelyik feladatban használhatunk. Ha azonban bekapcsoljuk a feladatban a közös lista használatát és átállítjuk a kivétel típusát Whitelist-re, akkor az egyedi és a közös kivételek is Whitelist-ként működnek, azaz csak és kizárólag azokra a telefonszámokra hajtódik végre az adott művelet, melyek a listákban szerepelnek.